Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

O edukaciji

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje provodi se redovitom nastavom u trajanju od 225 sati, uz mogućnost izvođenja programa na daljinu u realnom vremenu. Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 62 sata, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 99 sati, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata. Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Vještina/e koju polaznik usvaja programom 1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga 2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi 3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti 4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga 5. pratiti učinak oglašavanja 6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge 7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji 8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije 9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija.

Trajanje programa: 350 sati

Uvjeti upisa: Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2., Liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika

Naziv isprave po završetku: Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje

VAUČER