PUČKO OTVORENO UČILIŠTE OGULIN
TRG PETRA STIPETIĆA 1
47300 OGULIN
UPRAVNO VIJEĆE
KLASA: 112-01/25-01/02
URBROJ: 2133-60-06-25-2
Ogulin, 17.10.2025.
Na temelju članka 38. Zakona o ustanovama („Narodne novine“ broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08, 127/19 i 151/22) i članka 26. Potpunog teksta Statuta Pučkog otvorenog učilišta Ogulin od 24.4.2020. godine te Odluke o raspisivanju natječaja za izbor i imenovanje ravnatelja Pučkog otvorenog učilišta Ogulin, Upravno vijeće Pučkog otvorenog učilišta Ogulin, na sjednici održanoj dana 6. listopada 2025. godine, raspisuje
NATJEČAJ ZA IZBOR I IMENOVANJE RAVNATELJA/RAVNATELJICE PUČKOG OTVORENOG UČILIŠTA OGULIN
Kandidati/Kandidatkinje moraju udovoljavati sljedećim uvjetima:
- visoka stručna sprema odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij iii integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij društvenog ili humanističkog smjera,
- najmanje pet godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima u struci ili na poslovima u svezi s temeljnim djelatnostima Učilišta (trajna naobrazba i kultura),
- izrađen prijedlog Programa rada Učilišta za mandatno razdoblje,
- aktivno znanje jednog svjetskog jezika,
- aktivno poznavanje rada na računalu,
- organizacijske sposobnosti, znanja i vještine potrebne za uspješno upravljanje Učilištem.
Ravnatelj ne može biti osoba koja prema zakonu kojim se uređuju trgovačka društva ne može biti članom uprave društva.
Uz potpisanu prijavu na natječaj kandidati/kandidatkinje trebaju priložiti u izvorniku ili ovjerenom presliku:
- dokaz o stručnoj spremi
- domovnica
- životopis
- dokaz o ukupnom radnom stažu (potvrda ili elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje), ne starije od datuma objave natječaja
- dokaz o radnom iskustvu u propisanom akademskom zvanju i akademskom stupnju, na odgovarajućim poslovima u struci ili na poslovima u svezi s temeljnim djelatnostima Učilišta (trajna naobrazba i kultura) – potvrda poslodavca o poslovima koje je kandidat obavljao/obavlja i u kojem razdoblju ili preslika ugovora o radu ili drugog dokumenta kojim se to dokazuje, a koji je evidentiran u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje
- dokaz o poznavanju stranog jezika (preslik uvjerenja, certifikata, potvrde, svjedodžbe ili vlastoručno potpisana izjava kandidata)
- dokaz o znanju rada na računalu (preslik uvjerenja, certifikata, potvrde, svjedodžbe ili vlastoručno potpisana izjava kandidata)
- uvjerenje o nekažnjavanju (ne starije od dana objave natječaja)
- prijedlog plana rada i razvoja Pučkog otvorenog učilišta Ogulin u mandatnom razdoblju.
Ravnatelj/ravnateljica se bira na vrijeme od četiri godine i može biti ponovno imenovan/a.
Sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova („Narodne novine“ br. 82/08 i 69/17) na natječaj se mogu javiti osobe oba spola.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju i imaju prednost u odnosu na ostale osobe samo pod jednakim uvjetima, moraju se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo. Osoba koja se u prijavi pozove na to pravo obvezna je priložiti odgovarajuće isprave kao dokaz o statusu te druge dokaze sukladno posebnom zakonu kojim je uređeno to pravo.
Osoba koja se u prijavi pozvala na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23), uz prijavu na natječaj dužan je osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaze propisane člankom 103. stavka 1. tog Zakona. Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju objavljeni su na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja na poveznici:
Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (NN 84/21), uz prijavu na natječaj dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata. Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti:
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja, sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (NN 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 94/01, 103/03, 148/13 i 98/19), uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje, odnosno potvrdu iz koje je vidljivo spomenuto pravo.
Kandidat koji se poziva na pravo prednosti prilikom zapošljavanja sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (NN 157/13, 152/14, 39/18, 32/20) uz prijavu na natječaj dužan je, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osoba s invaliditetom.
Kandidat koji nije podnio pravovremenu i potpunu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom prijavljenim na natječaj i njegova prijava neće se razmatrati, o čemu će mu se dostaviti pisana obavijest na koju nema pravo podnošenja pravnog lijeka.
Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja u „Narodnim novinama“ i mrežnoj stranici ustanove www.ogulin-uciliste.hr.
Kandidati s ispunjenim uvjetima i potpunom dokumentacijom mogu biti pozvani na razgovor kojom prilikom će prezentirati svoj plan rada i razvoja POU Ogulin. Kandidati će o provedbi razgovora biti obaviješteni osobno putem dostavljene adrese e-pošte najkasnije pet dana prije održavanja istog. Za kandidata koji ne pristupi razgovoru smatrat će se da je povukao prijavu na javni natječaj.
Izrazi koji se koriste u tekstu ovog javnog natječaja i imaju rodno značenje, koriste se neutralno i odnose se jednako na muški i ženski rod.
Osobni podaci kandidata obradit će se isključivo u svrhu provedbe javnog natječaja sukladno Zakonu o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka („Narodne novine“, broj 42/18) i Uredbe (EU) 2016/679.
Prijavom na ovaj natječaj kandidat potvrđuje da je upoznat s pravnim temeljem prikupljanja osobnih podataka i njegove svrhe, kao i o zaštiti njihova čuvanja, te njihovim pravima, a sve u skladu s Uredbom (EU) broj 2016/679 Europskog parlamenta i vijeća od dana 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).
Kandidat prijavom na ovaj natječaj daje izričitu suglasnost POU Ogulin na prikupljanje i obradu svojih osobnih podataka u svrhe natječajnog postupka kao i suglasnost za objavu istih kao rezultata natječaja.
O rezultatima izbora kandidati bit će obaviješteni u roku 45 dana od dana isteka roka za podnošenje prijave.
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta natječaja dostavljaju se na adresu Pučko otvoreno učilište Ogulin, Trg Petra Stipetića 1, 47300 Ogulin, s naznakom ,,Natječaj za izbor ravnatelja Pučkog otvorenog učilišta Ogulin – Ne otvaraj”
Zadržava se pravo poništenja javnog natječaja bez navođenja razloga. Protiv odluke o poništenju natječaja nije dopušteno podnošenje pravnog lijeka.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
predsjednik Upravnog vijeća POU Ogulin
v.r. Danko Gerić, dipl.ing.


